Completati propozitiile cu nume predicative multiple:
a) Casele sunt..., ... si... .
b) Nu parea nici ... nici ... .
c) Dupa absolvirea colegiului va ajunge ... sau ... .
d) A ramas ... si ... .
e) Acest premiu inseamna ... ori ... .

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-09T22:39:21+03:00
A)inalte, frumoase si moderne
b)rau nici cuminte
c)medic sau jurnalist
d)frumoasa si desteapta
e)bucurie ori dezamagire
5 4 5
2014-06-09T22:46:57+03:00
Casele sunt mari, incapatoare si frumoase . 
Nu parea nici fericita, nici suparata . 
Dupa absolvirea  colegiului va ajunge doctor sau avocat . 
A ramas jucausa si fericita . 
Acest premiu inseamna totul ori nimic . 
5 5 5