A) Alcatuiti propozitii in care predicatul nominal sa fie exprimat prin verbele copulative si numele predicative de mai jos:
verbe copulative: a deveni, a insemna, a fi, a ajunge, a parea, a se face
nume predicative: altfel, de neinteles,mai frumos, celebru, un esec, cuminte
b) Alcatuiti propozitii in care verbele subliniate sa fie predicate verbale.

2
Prop cu Vb copulative :
a) El devine altfel fata de colegul sau.
Ea este de neinteles
Ea ajunge mai frumoasa.
Lucrarea pare un esec
El se face celebru prin vocea lui
Greseala inseamna un esec.
b) Isi insemneaza informatiile de care avea nevoie pe un caiet.
El este acasa.
A ajuns la fix pentru cina
sper ca ti-am fost de ajutor

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-09T22:44:49+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
El a devenit astfel medic
el este un pictor de neinteles, dar priceput
Maria a ajuns mai frumoasa decat era inainte de operatie
el pare celebru dupa hainele pe care le poarta
Mihai s-a facut un baiat cuminte
Corina a ajuns un esec pentru familia sa        -predicate nominale

si-a insemnat tema pe coperta cartii
ea este in curtea din spate a curtii
ele au ajuns la Constanta mai devreme decat si-au planuit    -predicate verbale
34 3 34
2014-06-09T22:47:55+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Eu am devenit altfel de  cum eram ieri.
Fata se face cuminte.
Eu sunt de neinteles.
El pare mai frumos.
El a ajuns un esec.
Popularitatea inseamna celebritate.
b)a deveni =mereu vb copulativ
Tu esti la hotel.
Ai ajuns la timpul potrivit.

10 4 10