Bunicul lui Danut a recoltat 9 saci cu cate 111 kg de cartofi.Din aceasta cantitate a oprit 1 supra 3 pentru insamantat , 2 supra 3 din ce a ramas a oprit pentru consum iar jumatate din ce a ramas le-a dat copiilor pentru consum si restul cantitatii a fost vandut.
Cate kg de cartofi a vandut bunicul lui Danut?
Va rog , rezolvarea completa , concreta , pe intelesul clasei a 4-a si neaparat cu intrebari!

2
Va rog!
cate kg de cartofi a oprit bunicul lui danut pentru semanat?
1 supra 3 - pentru insamantat 2 supra 3- a orpit pentru consum jumatate-le-a dat copiilor pentru consum restul - a fost vandut
stiu cum se face dar nu stiu de ce nu pot sa raspund
Deja 2 persoane au raspuns sau scriau in acel moment , de asta nu mai poti . :)

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-09T22:20:13+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Aflam cati cartofi a recoltat bunicul
9*111kg=999kg

aflam ce cantitate a oprit pentru insamantat
999:3=333kg

aflam ce cantitate a ramas
999-333=666

aflam ce cantitate a oprit pentru consum
2x666:3=444kg

aflam cate kg au ramas
666-444=222

aflam cat le-a dat copiilor pentru consum
222:2=111

aflam ce cantitate a vandut
222-111=111

raspuns=111kg
  • Utilizator Brainly
2014-06-09T22:20:17+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
111x9=999 ( cantitatea recoltata )

 \frac{1}{3}   din  999 = 999:3x1=333 kg ( pentru insamantat )

999-333=666 kg ( cantitatea ramasa dupa insamantat )

 \frac{2}{3}  din 666 = 666 : 3x2= 444 kg ( pentru consum )

999-333-444=222 ( cantitatea ramasa dupa consum si insamantat )

222:2=111 kg  ( le-a dat copiilor pentru consum )

111 kg ( a vandut )