Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-09T22:24:13+03:00
Nu stiu cat de mare iti trebuie,dar ti-o fac potrivita si o mai poti dezvolta tu.
   Intr-o zi frumoasa de de toamna,cam in luna septembrie am mers impreuna cu familia mea la padure.Eu fiind din Bucuresti a trecut cam 3 ore pana am ajuns,din cauza ca nu am mers la cabana ci am mers cu cortul.
   Pana ne-am instalat si am adunat lemne uscate pentru a face un foc,a trecut atata timp incat se intuneca-se.Ne-am asezat cu totii in jurul focului proaspat facut si tata inceput a ne spune o poveste de groaza.
   Pe la jumatatea povestii am auzit un sunet straniu cam la vro 20 de metrii de locul unde eram noi.Fiind cuprinsi de o curiozitate extrem de mare am plecat incet si cu bagare de seama spre acel loc.
   Apropiindu-ne din ce in ce mai mult am simtit un miros si tot mai tare sunetele.
   Ajungand acolo am observat doi cerbi si o femela,atunci ne-am ascuns repede in spatele unui tufis si ne-am uitat foarte atenti la ce se petrece.Parintii mi-au spus ca ei se bat,deoarece cel care va castiga se va imperechea cu acea femela si acel sunet este defapt Cantecul Cerbului.
   In cele din urma ne-am intors la cort,iar a doua zi am mers iar la locul acela,dar ei nu mai erau si asa am mers acasa cu o intamplare foarte frumoasa.
2014-06-09T22:26:40+03:00
Introducerea:E o zi frumoasa de vara.Tot codru e plin de viata.Pasarile au dat un concert uimitor.In padure e un miros inbietor. 
Cred ca team ajutat laintroducere
e putin cam mica dar continutul conteaza mersi mult