Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-09T21:00:46+03:00
    Bacteriile sunt importante pentru economie pentru produsele rezultate in urma actiunii acestora - iaurturi, branza fermentata, muraturi (castraveti, gogonele, varza).
    Drojdia contine si ea bacterii, deci industria panificatiei are doar de castigat. La fel si fabricile de alcool - indiferent ca este vorba de bere, vin, sampanie sau tarie toate se obtin prin fermentare, deci prin actiunea bacteriilor. 
    Mucegaiul este si el tot o bacterie. Acesta este folosit atat de industria alimentara pentru obtinerea branzei cu mucegai, cat si de industria farmaceutica - penicilina este obtinuta din mucegai.
    Bulionul la fel - intai se lasa rosile o zi-doua la fermentat si apoi se fierbe.
    Bacteriile sunt bune si pentru agricultura - compostul- este un ingrasamant natural rezultat din putrezirea materiei organice.
mai sti ceva , un pic mai mult?
mai sti ceva , un pic mai mult?
mai sti ceva , un pic mai mult
??
ii foarte bn atat ,ms !
2014-06-09T21:41:59+03:00
Poti sa spui si despre impactul negativ asupra economiei cum ar fi faptul ca ele cauzeaza diferite boli producand cheltuieli pentru tratamente sau faptul ca ele degradeaza alimentele...de aia le tinem in frigider...pentru ca la rece bacteriile nu se inmultesc si astfel alimentele sunt bune mai mult timp.
In rest..ce s-a spus e perfect.:)