Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-09T20:55:40+03:00
M FeSO4 = 152
Masa de FeSO4 (din problemă) = 152 grame = md
Masa soluţiei obţinută prin dizolvarea FeSO4 în apă = 152 + 868 = 1020 = ms

densitatea =  \frac{ms}{vs} => vs =  \frac{ms}{densitate} = 850 mL = 0.85 L

C_{molara} = \frac{m_{d}}{M*Vs} = \frac{152}{152*0.85}  = 1.17









2014-06-09T21:56:19+03:00
Ms=md+m apa = 152+868=1020 g
c%=152/1020*100=14,902%
cM=c%*ro*10/masa molara FeSO4 = 14,902*1,2*10/152=1,17647 M