Bacteriile sun de doua feluri bune si rele. Cele rele sunt diversii virusi care ne ataca si ne imbolnavim, cele bune sunt cele care ne apara. Bacteriile bune sunt un fel de soldatei pentru organism ele le omoara pe cele rele. Printre bacteriile bune pentru organism sunt si cele enumerate de Liana asa ca nu le mai amintesc.
Si inca un lucru in occident au fost interzise sapunurile anti-bacteriene. Cercetatorii au descoperit ca deveneam mult mai bolnaviciosi deoarece o data cu bacteriile rele spalam si bacteriile bune care ne aparau. :)

Răspunsuri

2014-06-09T20:20:30+03:00
Bacteriile joaca un rol foarte important in circuitul elementelor in natura provocand descompunerea substantelor organice pana la mineralizarea acestora pentru oameni unele bacterii sunt folosite in alimentatie de ex:
formarea branzei si a iaurturilor
acrirea verzei si a muraturilor
obtinerea berii si a produselor de panificatie
de asemenea, ele sunt folosite pentru a sintetiza vitamina din grupa B in intestinul gros al omului
.
esti foarte amabil!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ms
npk draga
daca despre bacterii este vorba....atunci aceste bacterii au o importanta foarte mare in economie, tocmai pentru produsele rezultate in urma actiunii bacteriilor - avem iaurturi, lapte batut, muraturi etc
Daca sar putea mai detaliat cam de vreo 8 9 randuri de caiet studentesc
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-09T20:33:50+03:00
Apara oamenii in mediu etc