Alege din enumerarea urmatoare denumirile comune cladirilor si institutiilor de la sate si de la orase : scoli teatre posturi de televiziune dispensare primarii biserici hoteluri ferme de animale magazine

2

Răspunsuri

2014-06-09T20:09:08+03:00
Sate: scoli, dispensare biserci ferme de animale magazine primarii
oras: scoli teatre posturi de televiziune dispensare primarii biserici hoteluri magazine
3 4 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-09T20:13:23+03:00
Cele de la sate: școli, dispensare , biserici, ferme de animale, magazine, primării.
Cele de la  oraș: școli, teatre ,posturi de televiziune ,dispensare ,primarii ,biserici ,hoteluri și magazine.
3 4 3