Grupeaza pe doua coloane denumirea ocupatiilor specifice locuitorilor dr la sate si pe cele specifice locuitorilor de la orase :pastor agricultor tipograf cercetator actor padurar tractorist muzician

2

Răspunsuri

2014-06-09T20:03:04+03:00
Sat: pastor, agricultor,padurar tractorist
oras: tipograf cercetator actor muzician
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-09T20:03:07+03:00
Ocupatii specifice de la sate : pastor , agricultor, padurar , tractorist 
de la orase: tipograf , muzician , actor, cercetator
1 5 1