Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-09T19:47:11+03:00
Pentru a obtine albastru deschis trebuie sa amesteci albbastru cu alb
multumesc.Iese ca un mov
albastru inchis si alb ... P.S. : nu iese mov
Da...dar totuş intrebarea rămane si cred ca si altii vor mai raspunde
2014-06-09T19:48:16+03:00
Albastru deschis=Albastru+alb


ms
Verde inchis si galben......cred
gata cu comentariile asta a fost mai demult