grupeaza cuvintele de mai jos in parti de vorbire si scrie pentru fiecare un alt cuvant cu sens opus:
tanar,a plange,viata,a face, incredere,frumos,fericire,ud,a munci,prieten,a inchide,corect,cald,a cladi,noapte,obisnuit,a intra .
Cum se rezolva ca nu inteleg enuntul

2
adik ce este tanar,a plange,viata ... iar apoi dai un cuvant opus pt toate cuvintele ai inteles?
enuntul spune ca trebuie sa grupez cuvintele de mai jos in parti de vorbire si eu asta nu inteleg
este bine??

Răspunsuri

2014-06-09T19:28:29+03:00
Verbe:a plange(a se bucura),a face(a nu face),a munci(a sta),a inchide(a deschide),a cladi(a darama),a intra(a iesi)
adjective:tanar(batran),frumos(urat),ud(uscat),corect(gresit),cald(rece),obisnuit(neobisnuit),
substantive:viata(moarte),incredere(neincredere),fericire(tristete),prieten(dusman),noapte(zi)

1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-09T19:33:34+03:00
Tanar-adj (varstanic)
a plange-verb (a rade)
viata-subst.(moarte)
a face-verb (a strica)
incredere-adv. (suspiciune,incertitudine)
frumos-adj. (hidos.ridicol)
fericire-adv (nefericit)
ud-adj (uscat)
a munci-verb (a trandavi.a sta)
prieten-subst. (inamic.adversar)
a inchide-verb (a deschide)
in continuare faci tu ;) 

3 5 3