Domnul diriginte organizeaza un tur al orasului cu elevi din clasa a5 a .Calculand distanta de parcurs el observa ca traseul masoara 15 km.Dupa ce parcurg 2pe3 din intregul traseu,ei se opresc la o cofetarie

2
si ce se cere?
Ce distanta au parcurs pana la cofetarie
Ce distanta mai au de parcurs

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-09T19:20:43+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Cati km au parcurs?
2/3*15=10 km
Cati km mai au de parcurs?
15-10=5 km

1 5 1
2014-06-09T19:21:23+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Mai au de parcurs 1/3
deci 1/3*15=
15/3=5 km mai au