Dan si Andi au impreuna o suma S de bani . Dupa ce Dan cheltuieste 310 lei din partea sa ,iar Andi cheltuieste 25 lei din partea sa , ei raman cu sume egale de bani.
a) Care dintre cei doi baieti a avut o suma mai mare de bani ?
b) Daca S =442 lei ,aflati suma de bani pe carea avut-o initial fiecare baiat .

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-09T19:10:27+03:00
A. a+b=S
a-310=b-25
a-b=285, a=b+285 deci Dan a avut o suma mai mare de bani

b.  a+b=442
      a-b=285
2a=727
a=363.5 lei
b=78.5 lei

2 5 2
2014-06-09T19:20:10+03:00
Dan a avut mai multi bani si la citi bani a avut fiecare trebuie sa se rezolve printro ecuatie cum ar fi (x+310)+(x+25)este egal cu 442 de lei si atunci o rezolvi astfel:2x este egal cu 442-335(caci am adunat 310 cu 25)apoi 2x este egal cu 107,dar x este egal cu 107:2 si este egal cu 53,50bani.....apoi afli citi a avut dan 310+53,50 bani si apoi  al doilea baieat 25+53,50 bani si gata
rezultatele sunt dan 363,50bani,si respectiv Andi 78,50 bani