Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-09T18:57:51+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A=verb auxiliar, ajuta la formarea verbului la modul predicativ :modul infinitiv
13 3 13
2014-06-09T18:59:44+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Valoarea morfologica a cuvântului a este de verb auxiliar.
9 4 9