Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-09T18:55:46+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
X+x/4=15.5
4x+x=62
5x=62
x=62:5
x=12.4

x=124/10
x=62/5
2 5 2
2014-06-09T18:56:27+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
X+1/4*x=15,5
5/4*x=155/10
x=(155*4)/(5*10)=620/50=12,4=124/10