Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-09T18:54:01+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A+b+c=679
a-121=x => a=121+x
b-118=x => b=118+x
c-113=x => c=113+x

121+x+118+x+113+x=679
3x+352=679
3x=679-352
3x=327
x=327:3
x=109

a=121+109
a=230

b=118+109
b=227

c=113+109
c=222
multumesc din suflet, chiar esti un adevarat geniu!
cu placere. Unde nu intelegi intreaba
2014-06-09T18:56:39+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A+b+c=679

a-x=121
a=121+x

b-x=118
b=118+x

c-x=113
c=113+x

121+x+118+x+113+x=679
3x+352=679
3x=679-352
3x=327
x=109

a=109+121
a=230

b=109+118
b=227

c=109+113
c=222
un adevarat geniu esti miky93, multumesc!
mersi si n-ai pentru ce ;)