Am un ex. la care trebuie sa analizez partile de propozitie la propozitia Mihaela a adus de la munte conuri de brad si vederi.

As dori un raspuns rapid.

2
in ce clasa esti ?
O sa trec in a 5-a
mmm..... uitate la raspuns

Răspunsuri

2014-06-09T18:38:16+03:00
Mihaela = subst. propriu , gen .... , nr ...... ,
a adus = verb predicativ  , persoana ... , nr .....
de la munte = subst . comun , gen ... , nr ...
conuri = subst comun , nr .... , gen ...
de brad = subst .comun , gen .. , nr ....
vederi = subst . comn , gen ... , nr
nu stiu daca vrei si functie

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-09T18:51:45+03:00
Mihaela = Subiect exprimat prin substantiv propriu
a adus = verb ,timp trecut , pers a III- a , nr singular, Predicat verbal 
(de la) munte = substantiv comun , nr singular , gen  masculin , functie sintactica de Complement
conuri= subst. comun , nr plural , gen neutru ,  functie sintactica de Complement 
de brad = subst. comun , nr sing, gen  masculin , atribut 
vederi= subst . comun , nr plural , gen feminin , complement
1 5 1