O camera in forma de paralelipiped dreptunghic ABCDA'B'C'D' are lungimea de 12 m,latimea de 8 m si inaltimea de 2.5m.
a) Calculati aria suprafatei podelei.
b)Cei patru pereti ai camerei au fost zugraviti.Daca un litru de var lavabil a acoperit o suprafata de 5 m patrati,atunci determinati cantitatea de var lavabil utilizata pentru zugravirea celor patru pereti ai camerei.

2

Răspunsuri

2014-06-09T18:29:54+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-09T18:36:42+03:00
A) aria podelei=12x8=96 m²
Al=2.12.2,5+2.8.2,5=60+40=100 m²
100:5=20 l var lavabil