Descoperiti functia sintactica a verbelor la supin:
Masina este de spalat.
Masina de spalat e nou cumparata.
Am de spalat rufe.
Ma apuc de spalat.

2
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters

Răspunsuri

2014-06-09T18:18:22+03:00
De spalat= nume predicativ

de spalat=atribut verbal

de spalat=complement direct

de spalat=complement indirect
daca este exprimat prin verb la un mod nepredicativ
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-09T18:18:49+03:00
Nume predicativ
Atribut VERBAL  
Complement direct
Complement indirect

de spalat este peste tot verbul la supin
M-am lamurit cum este cu atributul ala adverbial, este verbal, adica el este un verb la un mod nepredicativ, deci concluzie, acolo este atribut verbal