Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-09T18:19:47+03:00
Cati lei are fiecare copili dupa ceG ii da lui Marcel 2.5 lei?
30:2=15
Cati lei are G,?
15+2.5=17.5
Cati lei are M?
30-17.5= 12.5
12 4 12
2014-06-09T20:08:20+03:00
Iarasi printro ecuatie asa este mai usor :
2x+(2,5*2)este agal cu 30
2x + 5 este egal cu 30
2x este egal cu 30-5
2x este egal cu 25
x este egal cu 25:2
x este egal cu 12,5
primul numar il aflam astfel 12,5+5 si este egal cu 17,5
dar celalat numar este 12,5 
                                            (sper ca va fi corect)
3 5 3