Larga este substantiv sau adjectiv?
vreau un raspuns rapid imi trebuie maine va rog.

2
adjectiv ( ex: bluza este larga) dar stiu ca este si un sat Valea Larga iar aici este substantiv propriu
adjectiv ex.rochia este larga.
ms
adjectiv

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-09T18:08:32+03:00
Este adjectiv deoarece este o insusire a unui obiect

2 5 2
2014-06-09T18:11:38+03:00
E adjectiv pentru ca arata cum este obiectul

1 5 1