Se considera trei numere a,b si c. Daca media aritmetica a numerelor a si b este egala cu 1,4 , media aritmetica a numerelor b si c este egala cu 2 , iar media aritmetica a numerelor a si c este egala cu 1,8 , aflati a,b si c .

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-09T18:20:39+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A+b/2=1.4
a+b=2.8

b+c/2=2
b+c=4 => b=4-c

a+c/2=1.8
a+c=3.6 => a=3.6-c

a+b=2.8
3.6-c+4-c=2.8
3.6+4-2.8=c+c
4.8=2c
c=4.8:2
c=2.4

b=4-2.4
b=1.6

a=3.6-2.4
a=1.2
/ inseamna supra
da
daca de el intrebai. E bara de fractie :)
ok multumesc ;)
cu placere. Unde nu intelegi intreaba
2014-06-09T18:25:15+03:00
( a + b ) : 2 = 1,4
a + b = 2,4   rezulta a = 2,4 - b
( b + c ) : 2 = 2
b + c = 4    rezulta c = 4 - b
(a + c) : 2 = 1,8
a + c = 3,6

inlocuim rezultatele in a treia relatie 

a + c = 3.6
2,4 - b + 4 - b = 3,6
6,4 - 2 b = 3,6
6,4 - 3,6 = 2 b
2,8 = 2 b
b = 1,4

a + 2,6 = 3,6
a = 1

1,4 + c = 4
c = 2,6