Uhmm
Daca un patrat are latura egala cu 25 cm aflati diagonala
Sunt 14 de bile albe si 24 de bile negre probabilitatea ca bila extrasa sa fie alba ??

2
amandoi ursi panda :D
amandoi ursi panda :D
:D Sunt ursi Koala
da, ma gandeam la altceva

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-09T18:03:57+03:00
Diagonala in patrat este intotdeauna latura radical din 2=> d=25 radical din 2

P= 14/14+24
P=14/38
P=7/19
se aduce la o forma mai simpla, la forma cea mai simpla
unde fractia este ireductibila
deci rezultatu e 7 supra 19 ?
da
Bun
2014-06-09T18:04:27+03:00
L patrat este l√2=25√2 cm

P= Ncf/Ncp

ncf=numarul cazurilor favorabile
ncp = numarul cazurilor posibile 
p=14/38=7/19 deci 7 bile din 19 si 7/19 <1 , mereu probabilitatea este subunitara , mereu :D
ai simplif prin 2, deci P=7/19 (38:2=19 :))
Sry, cam neatent azi
ms frumos de greseala