Buna!! Am de facut ceva discurs sau ce pentru cei ce termina a 8.
Nu sunt a 8 sunt a 7 si trebuie sa facem discurs pe care o sa-l citim pentru ei. Cine imi face unul?

2
Alta?
Iti recomand sa iti faci singura unul, o sa fie mai sincer si mai satisfacator sa il citesti in public, parerea mea.
eu!

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-09T17:27:31+03:00
Dragi profesori si elevi,

Doresc sa va prezint felicitari in numele clasei a VII-a... atat doamnei/domnului diriginte..., care si-a sustinut si si-a indrumat elevii, cat si elevilor care s-au straduit sa dobandeasca/ au dobandit cat mai multe cunostinte si rezutate frumoase.
Sunt sigur/sigura ca acesti ani petrecuti impreuna nu vor fi dati uitarii, ci vor ramane vesnic in amitirea fiecarui elev.
Fiecare amintire a unei clipe sau intamplari amuzante, placute sau surprinzatoare va aduce in timp o raza de fericire pe chipul fiecarui elev care a apartinut candva colectivului clasei a VIII-a... a promotiei...
Cu totii stim ca e momentul sa va luati larevedere colegilor, profesorilor si salilor de clasa, in care impreuna ati petrecut atat momente fericite, cat si momente mai dificile, insa mereu ati ramas alaturi unul de altul atat la bine, cat si la greu.
Acum e timpul sa incepeti un nou ciclu de invatamant, in care veti asimila o multitudine de noi cunostinte, veti cunoaste noi persoane si va veti apropia tot mai mult de maturitate.
Dorim sa va uram succes in continuare, pe orice drum veti urma si sa va amintiti mereu cu bucurie de minunatii ani petrecuti in gimnaziu.
 Sper sa fie bun
Ii facut de tine?
De mine si de sora mea
Da l-am mai vazut :|
e super
2014-06-09T19:17:04+03:00
Dragi profesori si elevi,
ii felicitam din inima pe absolventii clasei a 8a si speram ca si noi sa ajungem la fel...elevii ce au trecut de teste grele,de simulari si de multe altele le uram mult noroc la cele din clasa a 9 a.dragii nostri elevi dfin clasa a 8 a,va multumim ca ne datio un exemplu de inteligenta si maturitate.
cu drag clasa a 7 a
nu uita sa-mi multumesti daca ti-am fost de folos...