n+n+2+n+4+n+6=88 ; 4n=88-12 ; 4n=76 ; n=76:4 ; n=19 ; n+2=19+2=21 ; n+4=19+4=23 ; n+6=19+6=25
numerele sunt x; x+2; x+4; x+6 Suma lor se noteaza:x+x+2+x+4+x+6=88 =>4x+12=88=> 4x=88-12 => 4x=76 => x=19 => x+2=19+2 =21 ;x+4=19+4=23;x+6=19+6=25

Răspunsuri

2014-06-09T17:01:42+03:00
A - nr impar

a + a+2 + a+4 + a + 6 = 88
4a + 12 = 88
4a = 88 - 12
4a = 76
a = 76 : 4
a = 19 - primul nr.

a + 2 = 19 + 2 = 21 - al doilea nr.

a + 4 = 19 + 4 = 23 - al treilea nr.

a + 6 = 19 + 6 = 25 - al patrulea nr
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-09T17:02:36+03:00