Doua doamne : - Buna , cum te numesti ? - Denisa ! - Ce hobbi ai ? - Doctorita ! - De unde sunteti ? - Din Danemarca ! - Ok....... cati ani ai ! - Douazeci si sase - Tu vorbesti doar cu litera d ? - Da ! - Pai ..... de ce , d este litera ta preferata ? - Da ! - Haide ... zi un cuvant cu alta litera ! - Da ! - Zi ! - Dambovita , dinte , doctor .......... - Hei , zi alt cuvant , dar nu cu litera d !!!! - Oooo ! Trebuie sa cobor ! Sper ca ti-a placut glumele facute de mine ! - Hhh , ce , glume ?
- Da !
- Oooooooooo , si eu am crezut ca................. ! - Ok , ceau ! - D ... adica pa , ceau !
Sper ca te-am ajutat !

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-09T16:47:15+03:00
-Uite-l pe Andrei in copac,Ioana
-Da hai sa il speriem.
-Bau!

-Bau!
-Fetelor ma-ti speriat, am crezut ca e propietara.
-Mai copii ce faceti in copacul meu,
-Nimic,din greseala am aruncat o minge aici.
-Da, o minge
-Aa ok
La revedere

16 3 16
am zis de 10 replici nu 6!
gata
D:Intră domnișoară! P: Bună ziua! D: Cum te numești? P: Paula Prune D: Câți ani ai ? P: Patruzeci D: Ce hobbi ai? P: Pescar D: Vorbesti doar cu Litera P . P: Posibil!
2014-06-09T18:00:42+03:00
          Andrei la telefon
Andrei:-Salut!
Catalin:-Salut!
Andrei:-Ce mai faci?
Catalin:-Bine, ma duc la magazin.
Andrei:-Te-ai uitat aseara la meci?
Catalin:-Da, dar am adormit cu televizorul pornit inainte de final.
Andrei:-Banuiesc ca ai vazut golul lui Ronaldo.
Catalin:-Da, l-am vazut.
Andrei:-Inchid ca este unul langa mine care raspunde la intrebarile pe care ti le pun tie, Victor.
Catalin:-Nu cu mine vorbeai?!


15 4 15
Sper ca ai inteles ce am vrut sa spun
Nu..n-am înțeles.
Andrei vorbea la telefon cu Victor. In apropierea lui Andrei era Catalin care raspundea la intrebarile puse de Andrei lui Victor.
mi a lacut ,am inteles :)))