Răspunsuri

2014-06-09T16:31:19+03:00
Un exemplu 3 2 supra 3     3·3=9+2=11 si dupa scrii 11 supra 3 
4 3 4
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-09T16:33:44+03:00
Intregii se pot scoate doar din fractiile suprainitare adica cele care au numaratorul mai mare decat numitorul.
Se procedeaza in felul urmator:
- Se imparte numaratorul la numitor (impartire cu rest.)
- Catul reprezinta intregii
- restul supra impartitor este fractia subunitara ramasa linga intregi.
De exemplu:
Avem fractia 25 / 7   care este supraunitara.
25 : 7 = 3 rest 4 = 3 intregi si 4/7 .



5 3 5