Sall! Ma puteti ajuta cu 5 cuvinte in lb. franceza, care incep cu W,X,Y,Z??? ( Ex.: W=Wagon, X, xylophone, Y= Yaourt, Z= zèbre)
Dau mulumesc tuturor celor care imi raspund!!!

2
Am uitat sa precizez..Daca se poate, substantivee!

Răspunsuri

2014-06-09T15:49:31+03:00
Wagonnet , water-closet,water-polo,watt,wattheure,wattman,xenophobe,xeniphobie,xylogravure,xylophone,yacht, yachting,yaourt,yatagan yeux,zebre zebrer zele zenith zephire zinc zone zoo zoologue
2 1 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-09T15:54:02+03:00
Wang 
Walter
Water
watt

xant
xifo
xen
xiloza
xist

zanabet
zoo
zone
zoolouque

yaourt
yeux
yacht
yatagan

2 5 2