Răspunsuri

2014-06-09T15:38:35+03:00
Fie numerele a si b.
a:b=4 rest 15 
a=4b+15
a+b=255
Iar acum inlocuim: 
4b+15+b=255
5b+15=255
5b=255-15
5b=240
b=240/5
b=48

Ca sa il aflam pe a, mergem la ecuatia a+b=255 si il inlocuim pe b cu rezultatul obtinut mai sus:
a+48=255
a=255-48
a=207

Numerele cautate sunt: a=107 si b=48

Sper ca te-am ajutat. Pa pa!
daam inteles
da am inteles scuze
numai ca trebuie prin elemente de geometrie
scuze, nu am vazut ca cerinta este pentru clasele 1-4
nu este nimic mi-a dat o ala fata
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-09T15:45:01+03:00
A impartit la b  egal cu 2 rest 4                                                                                    a        a egal    cu b ori 4 plus 2                                                                                                a patru segmente plus un segment mai mic                                                                  b un segment                                                                                                              255  minus 15 egal cu 240                                                                                                240 impartit la 5 egal cu 48 numarul b                                                                        48 ori 4 plus 15 egal cu 207 numarul a                                                                        Proba    48 plus 207 egal cu   255


 
multumesc asa chiar trebuie daca nu asta este