Răspunsuri

2014-06-09T15:16:49+03:00
Ridicam la patrat pe 15 si patratul lui 15 il inmultim cu numarul de sub radical

15√3= √15² * 3= √675
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-09T15:17:20+03:00
Deci tu ai forma aceasta: 15√3
Pentru a introduce sub radical, vei ridica la patrat pe 15, si iti va da 15x15=225.
La final, vei inmulti 225 cu 3 si vei obtine 225x3=675

Raspuns final: 15√3=√675

Sper ca te-am ajutat. Pa pa!
1 5 1