Răspunsuri

2014-06-09T15:16:37+03:00
A) BO=0A=2
BC=CA
OC=5
OC²+OA²=AC²
25+4=AC²
AC=√29
Deci triunghiul este is, deoarece CO este perpediculara ,deci inaltime si imparte baza in 2 laturi egale OB=OA
Si CB=CA=√29

Mediana dusa din unghiul C--> are coordonatele (0;0)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-09T15:23:24+03:00
Aplici formula aia cu radical care ti-a dat-o profu in clasa si afli lungimea fiecarei laturi si dupa ce stii laturile  aplici propietatile triunghiului isoscel, Adutza