Buna! Am de alcatuit o compunere cu titlul "Luna in oglinda noptii" in care trebuie sa ilustrez corespondenta dintre sufletul omului si sufletul naturii. Trebuie sa am in vedere relatia dintre trairile interioare si manifestarile naturii. Ma puteti ajuta cu cateva idei, va rog?

2

Răspunsuri

2014-02-05T13:11:17+02:00
Ai putea sa incepi asfel:
Pe cer se afla luna singura si trista .Cateodata cand ma uit la ea am un sentiment de....
Dupa ai putea sa continui asfel:
Ma uit in oglinda si in loc sa ma vad pe mine vad o fata simpla .Numai luna si stelele sunt alaturi de mine....
Si poti incheia  asfel
Zori zilei se arata si luna dispare o data cu venirea lor, eu ii spun la revedere si ma duc in pat.
 Nu stiu daca iti place dar in general ar trebui sa prezinti sentimentele pe care le simti atunci cand privesti luna . FOLOSESTETI IMAGINATIA !
12 4 12
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-05T13:23:34+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Noaptea imi place sa privesc luna si stelele.Imi da o stare de liniste.Pentru mine,luna este regina noptii.Ea impreuna cu stelele lumineaza pamantul.Privind-o,imi imaginez ca sunt in locul ei,ca pot sa veghez tot,ca oamenii se bucura de prezenta mea.Sufletul meu se bucura de aceasta priveliste.Ma pierd in ganduri si nu realizez cat de repede a trecut timpul.Zorii zilei isi fac simtita prezenta,iar luna ramane doar o umbra.Ii spun noapte buna si ii promit ca ne revedem maine seara.
17 4 17