Răspunsuri

2014-02-05T13:05:18+02:00
Distanta = viteza * timp
distanta = 55Km/h* 8h 
distanta = 440 Km

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-05T13:20:48+02:00
         Pai, daca omasina se deplaseaza cu o viteza cunstanta de 55 km pe ora, ea v-a parcurge in 8 ore:
 
         55 km x 8 ore= 440 km( v-a parcurge masina in 8 ore)

                                                                      R: 440 km