Răspunsuri

2014-06-09T14:17:53+03:00
Nume predicativ : Camera a reprezentat enorm pentru mama ei.
Complement indirect : Am di
scutat despre camera ta.
6 3 6
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-09T14:19:10+03:00
Cel mai nou loc este camera.-nume predicativ    A oferit toate decorurile camerei.-complement indirect.Complementul indirect raspunde la intrebarea:cui?Deci:cui a oferit toate decorurile?Camerei.Succes!
5 4 5