Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-05T12:46:35+02:00
Aceasta este camera mea. ( nume predicativ)
Copii vorbesc despre camera ei. ( CI )
La reclama descrii, scrii ce iti place si dai motive de ce trebuie vizitata/ cumparata o locatie, respectiv un obiect.
6 4 6
2014-02-05T13:24:47+02:00
Aceasta este camera ei. ( nume predicativ)
Copii vorbesc despre camera lui. ( Complement indirect)

3 3 3