In figura este reprezentata schematic o piatra semipretioasa in forma de piramida triunghiulara regulata ABCD,cu baza triunghiul BCD.Se stie ca m(<CAD)=90grade , iar CD=4cm.
a)calculati perimetrul bazei(BCD);
b)aratati ca aria suprafetei laterale a piramideieste egalacu 12cm patrati

2
nu am obiceiul sa ma uit la sfarsit
si ce este asa de greu?
pai decat sa o rezolve altul pe site mai bine te uiti la sfarsit daca stii macar ceva
haha
hihihi

Răspunsuri

2014-02-05T12:42:01+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A) P=3l=> P=3*4=> P=12 cm.
b) A= \frac{AD*DC}{2}
 Poate te ajuta, nu stiu cum sa demonstrez.

e ok ma ajuta chuar mai mult decat crezi :)
Ma bucur! :D
ms multt de tot
Cu placere!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-05T12:51:02+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Aria laterala este egala cu de trei ori aria trg ACD
Trg ACD  este un trg dreptunghic isoscel (muchiile laterale fiind congruente) care are aria egala cu C*C/2
trg ACD - aplic T. Pitagora
CD^2= AC^2+AD^2 
16= l^2+l^2
l= radical din 8= 2*radical din 2
Aria trg ACD este l*l/2 unde l este cateta AC a trg ACD= 4
Aria laterala este 3*4=12
Sper ca ti-am putut explica pe inteles
10 4 10
ce te bagi asa cand nu te mai baga nimeni in seama nu inteleg
mai bine pune mana pe carte si invata teoremele decat sa copiezi de la altii raspunsurile . La examen o sa ai sursa de inspiratie cu tine?
-_-
mama ce miai ziso imi vine sa plang
Comentariul a fost şters