Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-09T12:51:39+03:00
Need e verb regulat :) deci forma la trecut ale verbului este needed
E gresita cartea :)) cauta lista de verbe regulate pe google si o sa vezi ca e si "need" printre ele :)
Asteapta!
http://www.englishclub.com/vocabulary/regular-verbs-list.htm
Ai dreptate! Merci si scuze ca m-am contrazis cu tine!
:) nici-o problema ^_^
2014-06-09T13:08:27+03:00

TO NEED ESTE VERB REGULAT SI SE ADAUGA LA SFARSITUL VERBULUI ''ED''