Semnificatia secventei:nicio aburire de vand nu misca maturitatea lor;pareau ca asteapta ceasul secerisului mandre ca sunnt bogatia terii

2
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
multumesc tuturor pentru rapuns
Eu iti multumesc pentru best answer, placerea este de partea mea :D
da se poate sa scrie asa, pentru ca autorul foloseste cuvinte asemanatoare ca scriere dar cu sens diferit , dar nu-i problema, sper sa iei 10 la comment ;)

Răspunsuri

2014-06-09T12:17:27+03:00
 Personificate , elementele naturii par să nu fie intimidate de bătăile vântului , dar totodată par liniştite numai la gândul firesc câ sfârşitul lor se apropie , privind fiecare lucru ca pe o nimica toată , în sentimentul logic al mândriei lor de a ajunge până aici . 
2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-09T12:20:12+03:00
Versurile citate , pun in lumina holdele tarii, care sunt statornice in fata vremii.
Astfel  epitetul personificator ''mandre'' accentueaza starea de mandrie pentru bogatiile granelor tarii.
Totodata, structura,, mandria tarii'' reliefeaza insasi acest sentiment , prin care Romania, se deosebeste de celelalte tari.Pe de alta parte, , nerabdarea de a fi culese, reiese, prin utilizarea verbului,, pareau'' idee de incertitudine, pentru frumusetea lor .
1 5 1