Răspunsuri

2014-06-09T11:50:23+03:00
Pai ei trebuie protejati deoarece suntem oameni  cu totii , si nu trebuie sa ii neglijam toti aveam aceleasi sanse , drepturi , toti suntem egali sper sa te fi ajutat
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-09T11:57:49+03:00
        Copiii cu dezabilitati au nevoie de protectie prin infiintarea de scoli speciale conform cu gradul lor de handicap. 
        De cele mai multe ori parintii dorsc integrarea acestor copiii in scolile normale, dar eu consider ca este o mare greseala deoarece o persoana fara o calificare speciala nu le poate intelege nevoile. Apoi, invatatorul sau profesorul nu se poate ocupa doar de el neglijandu-i pe ceilalti.
        Printr-o atentie deosebita ei pot fi educati sa se descurce cat de cat, sa fie un pic mai independenti. Foarte multe nu se poate face pentru ei, in sensul ca cu tehnica si cunostintele medicale actuale nu vor putea deveni normali niciodata. Putem doar sa fim intelegatori oferindu-le dragoste si o educatie adaptata nevoilor lor.
1 5 1