Răspunsuri

2014-06-09T11:12:53+03:00
445+5xb=990, 5xb=990-445, 5xb=545, b=545:5, b=109

16 3 16
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-06-09T11:33:39+03:00
445 + 5 x b =990
5b=990-445
5b=545
b=109
========================
752 : 8 + 483 - 909 : 3 - d = 100
94+483-303-d=100
274-d=100
d=274-100
d=174
=========================
c : 8 + 69 x 9 - 674 = 734 
c:8+69x9=1408
c:8+621=1408
c:8=787
c=6296
========================
e - 388 : 4 + 603 : 3 - 506 = 224
e - 388 : 4 + 603 : 3=730   
e - 388 : 4+201= 730     
e - 388 : 4=529
e-97=529
e=626
48 4 48