Răspunsuri

2014-06-09T11:05:39+03:00
Introducere: ce vrei sa faci, sa realizezi in viata in viitor ( ca idee - facultatea de ...)
Argument 1: E important ceva  x , deoarece reusesti altceva
Exemplu 1: Dai exemplu concret
Argument 2: Nu poti reusi y, daca nu treci prin ceva sa capeti experienta
Exemplu 2: Dai exemplu clar 
Incheiere: Concluzia : sa inveti si x si y sa reusesti in viata 
In concluzie...... poti sa folosesti ideile spuse de Kmi
ClaudiuDudu cum sa incep?
acum iti scriu rasp
ce ti-am scris este schema de pe care se corecteaza!!! ;)
"In primul rand" si "al doilea rand" nu sunt tocmai ok, puteti folosi "Mai intai" si "Apoi", pentru ca pot exista n randuri, iar la sfarsit poti folosi oricare dintre : "Asadar", "Prin urmare", "In concluzie", preferabil fara "Deci". SPOR!!!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-09T11:37:09+03:00
În opinia mea, eu cand voi fi mare as vrea....(spui ce vrei sa faci in viitor)
În primul rand, .....(dai un argument)
În al doilea rand, .....(alt argument)
În concluzie, sper ca tot ce mi-am propus să pot realiza in viitor.
sper sa-ti fie de folos.De construit asa trebuie constuit.Si eu sunt tot la liceu si noi asa le facem
multumesc de raspuns