Răspunsuri

2014-06-09T10:28:48+03:00
Eram odata la tara la bunicul meu. Plecasem la secerat graul. Soarele galben lumineaza intreg lanul. Deodata tractorul bunicului se rasturna.
                             
                                     Buuuf      Game Over!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-09T10:40:08+03:00
Era o zi tare frumoasa de vara eu cu bunicul meu ne pregatem sa mergem intr-o excursie tare palpieanta  dar numai de odata mici picaturi cristalini de apa au inceput sa se reverse pe intreaga natura eram suparat  deoarece am asteptat excursia asta de 3 saptamani bunicul mi-a zis asa  -Nu te supara sut convins ca maine va fi mai frumos si vom putea merge in expeditia dorita de noi de mult timp -Bine  dar numai dintro data ma-m asezat pe iarba  mi sa facut somn o pasarica venise la mine si imi spuse ca nu este nevoie sa fie vreme buna sa te poti distra , dintr-o data ma-m trezit speriata dar imi dadusem seama ca trebuie sa merg in expeditie si eram fericit dar nu nu mai atat ca in clipa acea  a esit si soarele bunicul a iesit din casa gata pentru distractie.A fost minunat uichendul cu bunicul.

sper sa-ti placa
Este foarte frumoasa,mersi!
NAI PENTRU CE