Răspunsuri

2014-06-09T09:17:36+03:00
De astazi sunt fluture si vad ,vad cum pasarea se ridica la cer,vad toti prieteni fluturi care ma inconjura si se uita la mine ca un mititel toata gasca de fluturi ma privesc si tot felul de aripioare au ,de toate culorile eu vad ca am aripile portocali cu dungi nergre nu-ti vine sa crezi cat de minunat este sa vezi zbori peste livade intregi dar atunci eram o omida ma taram de colo colo stateam si nu era nimeni  langa mine dar de azi inainte stiu cum a fost si cum va fi de azi inainte voi zura peste flori intregi care voi sta cu gasca mea plina de fluturi sivom zbura!!
24 4 24
multumesc chiar imi este de ajutor
mersi tare mult sunt fericita ca ma poti ajuta si daca am cu ce si eu pe tine eu sunt fata eu am facut pe adresa lui tatal meu si daca vrei putem fi prietene tu la ce scoala inveti?
am incurcat compunerile. vroiam sa-i scriu lui alt cineva. scuze.
nu-i nimic
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-09T09:25:36+03:00


                                                Fluturele

Gingas, cu aripioare  poleite in culori vii,fluturele da tarcoale unui camp multicolor,plin cu flori superb.Bate rapid din aripioarele deliacate,indecis asupra carei flori sa poposeasca.Intr-un final allege o floare sangerie,bogata in petale care aluneca firele de roua.Se aseaza pe colora mandra a florii si absoarbe bobitele de roua.Dupa ce-si potoleste setea,ramane nemiscat pentru o perioada de timp. Se odihneste  sub razele calde ale soarelui bland. Din departari se apropie un vanticel.Fluturele adormit prinde odata viata si profitand de pala de vant  se ridica spre seninul cerului.Se zbenguie plin de fericire in aer,asemenea unui  mielusel pe imas. Pare neobostit. Urca si coboara in inaltimi cu o repreziune uimitoare.Dupa care se lasa  purtat de suflarea lina a vantului,alunecand prin aer ca o nuca. Aeasta este pozestea fluturelui. 


 sper sa iti placa. :*

22 4 22