Priveste imaginile. alcatuieste cate o propozitie la sfarsitul careia sa scrii: punct semnul intrebarii semnul exclamarii
baiatul merge pe bicicleta. fata se joaca cu mingea. mama uda florile

2
esti rea
daca spui ca sunt rea nu mai dau clic
nu nu esti

Răspunsuri

2014-06-09T09:16:16+03:00
Baitul se plimba pe bicicleta. Ce face fetita? Ce frumoase sunt flarile udate de mama!
adica
apare acolo cel mai bun dupa ce te uiti doua secunde la altceva
da vazui
dai clic pe el
dc la ea? :( ☺
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-09T09:27:08+03:00
Baiatul merge pe bicicleta.
Fata se joaca cu mingea???
Ce frumoase sunt florile mamei!!!!