Alcatuiti 3 propozitii simple , in care verbul este la numarul singular , apoi transformati-le in propozitii dezvoltate , adaugand atribute si complemente . (Va rog sa ma ajutati marchez cu cel mai bun ).

2
si atunci de mia pare ca se uita ?
dai pe pgina lui si scrie acolo langa imagine
ai vazut
da !
ai vazut am avut dreptate

Răspunsuri

2014-06-09T08:55:38+03:00
Ana se joaca cu Andrei. Eu imi fac temele. El e bun cu colegii.
Eu ma joc tot felu de jocuri frumoase.
Eu cred ca temele sunt foarte grele pentru copii.
Eu sunt bun cu totii copii din clasa mea.
Sper ca sunt bune :))
15 4 15
da da sunt bune si ms :)))))))
npc
Trebuiau trei prop. simple.
pai am facut
Adica doar cu subiect si predicat!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-09T10:11:30+03:00
Eu scriu. Tu scrii. El scrie. - propozitii cu verb la nr sg. Eu scriu frumos pe un caiet ordonat. Tu scrii urat pe cartea vecinului. El scrie ingrijit pe testul sau.- propozitii cu complente si atribute.
20 4 20