Răspunsuri

2014-06-08T23:09:49+03:00
Legea lui Arhimede sau principiul lui Arhimede este o lege a staticii fluidelor, care afirmă că un corp scufundat într-un fluid este împins de către fluid, de jos în sus, cu o forță egală cu greutatea volumului de fluid dislocat de către corp. Această forță se numește forță arhimedică sau forța lui Arhimede.
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-08T23:09:58+03:00
Este o lege a staticii fluidelor, care afirmă că un corp scufundat într-un fluid este împins de către fluid, de jos în sus, cu o forță egală cu greutatea volumului de fluid dislocat de către corp.
Si se poate calulca : A=
ρ • g • W
Și ce înseamnă W, dacă ai vrea să îmi spui? :)
W este volumul de fluid dislocat :)
dislocuit*
Ah ... mul
mulțumesc* .