Buna ! Am si eu o intrebare : ce stare sufleteasca v-a transmis romanul " Ultima noapte de dragoste, intaia noapte de razboi " ?

2
sentiment de iubire, dominat de incertitudini, care se salvează prin conștientizarea unei drame mai puternice, aceea a omenirii ce trăiește tragismul unui război absurd.

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-08T20:46:59+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Opera are la bază  sentimente de dramă , de răsfrângere sufletească 
Romanul ne transmite sentimente de dragoste oarba .. cred !!
2014-06-08T20:48:36+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.

romanul ne transmite sentimente de drama,de iubire nesfarsita
2 5 2