Construiti propoziti cu predicate nominale, facand acordul cu urmatoarele subiecte: pestele, copacii, randunica, soarecii, tractorul, Ion si Ana, nepotii si nepoatele, florile si pomul, mieii si iedutele.

2

Răspunsuri

2014-06-08T20:00:40+03:00
Pestele este mare si gras
Copacii sunt verzi ca smaraldul
Randunica devine frumoasa cand canta 
soarecii sunt animale mici 
tractorul este greu de condus
 Ion si Ana sunt fericiti la bunica
 nepotii si nepoatele devin marii in timp
florile si pomul sunt simbolul primaverii
mieii si iedutele.devin macare la paste 
Cel mai inteligent răspuns!
  • lex
  • Ambiţios
2014-06-08T20:02:34+03:00
Pestele este gustos.
Copacii erau taiati.
Randunica este obosita.
Chiar soarecii erau in casa.
Tractorul este la reparat.
Ion si Ana erau buni prieteni.
Nepotii si nepoatele sunt cuminti.
Florile si pomul din gradina sunt multicolore.
Mieii si iedutele sunt animale dragalase.
Sper ca te-am ajutat ! :3

Multumesc mult :)
Cu placere :)
ai putea te rog frumos sa ma ajuti si la celalat pe care l-am postata te rog din suflet?
ok
mersi mult! Iti multumesc din suflet! :))