Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-08T19:34:46+03:00
 Predicatele difera prin modul lor de formare, in primul exemplu  fiind prezentat un predicat  verbal, iar in al doilea unul nominal.
2014-06-08T19:36:09+03:00
In prima propozitie predicatul este unul verbal pentru ca verbul a fi are valoare predicativa si se poate inlocuii cu se adlau se gaseau iar in propozitita a doua este un predicat nominal pentru ca verbul a fi nu se poate inlocui cu exista , se afla si in consecinta este verb copulativ 
In prima propozitie este un predicat verbal iar in a doua este un predicat nominal
se aflau *
predicatul nominal arata cine este ,ce este cum este subiectul si este alcatuit din verb copulativ+nume predicativ
iar predicatul verbal este partea principala de propozitie care arata ce face subiectul ,se exprima prin verb, interjectie, adverb
http://brainly.ro/tema/119935