Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-08T19:07:07+03:00
Depinde de tema pe care ti-a dat-o domnul profesor ....
 Denumire produs:Jacheta piele 
Utilizare: Incalzire ,apararea impotriva frigului
Materile folosite:Piele
Alcatuire:Fermoar,bucati din piele 
Forma:Neregulata (XL)
Schita constructiva:....
Prezentare:Ambalare in punga,expusa in vitrinele magazinelor
Pret:100 lei 
Disfunctionari posibile: 


∞Gauri in material 
∞Dezlipirea sau ruperea materialului 
∞Nefunctionarea fermoarului 
nu ne-a dat ne cere fise de analiza la pantofi din piele,cani de lut, materiale,etc.
la fel si pentru celelalte....
Mersi
cp
2014-06-08T19:20:31+03:00
     Intr-un portofoliu se pun toate lectiile facute intr-un semestru. Deci, pe fiecare pagina pui o singura lectie - scrii frumos titlul cu o culoare, apoi poti pune cu liniute ce ti se pare mai important din acea lectie. 
     Te uiti in carte si vezi ce fise ai....si le pui frumos dupa cum ti-am spus una pe pagina.